Tuesday, June 10, 2014

DOOR GIFT MURAH!!

   Assalamualaikum semua..selalu kalau buat majlis kahwin mesti pening kan..nak bagi door gift apa..lps tu kalau boleh nak yg murahla kan..sbb banyak nak belinya..lagi satu kalau beli door gift mestila nak yg tetamu boleh guna dan hargai..xdela dapat door gift tu buang je..kan sayang tu..kita habis duit banyak2 beli door gift orang buang pulak..

   Kat sini sy nak bagi cadangan bagi key chain felt sebagai door gift..selain cute tetamu boleh guna dan simpan..sanggup ke nak buang barang secomel itu?..he2..

  Ok saya nak tawarkan promosi door gift key chain felt pada harga serendah RM1.50 hingga RM2.50 utk satu key chain felt bergantung kpd bentuk key chain yg anda request..kalau nak harga door gift kena beli 50 ke atasla ye..Oh ye nak bagitahu harga key chain felt rata2 orang jual RM 5 keatas..sebab key chain ni jahit tangan ye..bukan mesin..jdi mmg ambil masa lama nak siap..jadi harga yang saya tawarkan ni memang MURAH sangat..

  Sekarang ni saya tengah siapkan door gift untuk wedding kakak dan abang saya..nnti dah siap saya post kat sini ..kalau berminat nak order door gift jangan segan2 Whatsapp sy di 019-3639541 atau boleh PM page FB Aini Felt Craft :-)  

 

No comments:

Post a Comment